Повернення та обмін
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони входять до переліку непродовольчих товарів, що не підлягають поверненню та обміну.
У своїй роботі ми керуємося чинним законом України «Про захист прав споживачів» №316-IV від 01.12.2005 року. Продукція, придбана у нашому інтернет-магазині, підлягає поверненню та обміну в наступних випадках: Товар належної якості та знаходиться у тому вигляді, в якому був доставлений споживачу товар не був у вжитку, збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, непошкоджена заводська упаковка. Зверніть увагу, що відповідно до закону України «Про захист прав споживачів» №316-IV від 01.12.2005 року, а також постанови Кабінету Міністрів від 19.03.1994 р. №172, деякі вироби належної якості обміну та поверненню не підлягають. До таких виробів, в тому числі відносяться постільна білизна та рушники. Згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» №316-ІV від 01.12.2005 року, якщо ви хочете повернути або обміняти товар, який ви замовили і товар відповідає заявленій якості та комплектації, ви повинні оплатити всі витрати, пов'язані з пересилкою товару в обидві сторони.